malin

Jag älskar dina uttryck

Kategori: mitt liv

Igår och idag så har jag städat hemma hos Lisa och Willson. Dom är ju så himla snälla som låter mig bo där gratis så tänkte överraska dom lite.  Vet inte hur mycket jag kan skriva om det, för veta inte om dom kanske är inne och läser när dom sitter inne på internet och vore ju tråkigt om dom visste innan dom kommer hem. 
Men vardagsrummet är klart och nästan inne i köket :) Är så mycket roligare att städa och fixa hos någån annan än hemma hos sig själv. Är kul och se när personen i fråga blir glad :) Då blir jag nöjd :)

ja just nu så sitter jag hemma hos Mamma och pappa. Vi har spelat kort. 500. Brorsan vann, men jag kom tvåa iallafall! Brorsan åker hem imorn iallafall. Skönt. Jag vet att pappa hade velat att vi skulle prata om det som har hänt, men jag har inget att säga till han, ingen ursäkt, ingenting.
Så vill pappa att vi ska prata får han lov att få brorsan att prata. Inte för jag vet vad han skulle kunna säga nu som skulle hjälpa..  vet inte om en ursäkt skulle räcka. Min ursäkt får han aldrig iallafall. Den här gången tänker jag inte ge mig. Jag ska stå på mig. jag känner att jag inte har något att be om ursäkt för så varför göra det då?  

Lite roligare nu! Celina kommer hit imorrn och myser med mig och pappa hela dagen :) Hoppas på bra väder för då blir det lite bobåkning ute.
Sen på kvällen blir det mys med Ulrica, Amy och Alex. Ulrica och Amy åker till Senegal på lördag. Ska vara borta i tre veckor på någon dans och trum resa. Vilken upplevelse!
själv så börjar man jobba på tisdag och sen i 2 veckor. Sen drar jag och Alex till London baby!

men nu ska jag läsa lite och sen sova! ska försöka att somna innan 01 idag.


Kommentarer

  • matilda säger:

    haha då kan jag informera dej att du e bra på att sminka :) och att jag ser fram emot att se en zebrasminkning! :D

    2011-01-06 | 23:03:03
    Bloggadress: http://tildanittiotre.blogg.se/
  • malin-helena säger:

    hih.. jo, rätt söt är jag allt. ;P Och lite virrig med kanske. hehe..



    Åh, ska du till london?? Missa inte Madam Tussauds!! Här har du en länk där du kan beställa biljetter. Det är en riktigt grym upplevelse! (Beställ inklusive 4D filmen med! Den är super bra. hihi..

    Vi var nämligen där i december. :)



    Saknar dig Malin. Var ju så längesedan vi träffades nu, igen.. Men jag har ju inte så mycket tid att komma upp. och när jag gör det är det inte för så många dagar och det är allt för många jag ska försöka hinna träffa..

    Får se om det blir ett litet längre besök till sommaren.



    Kramr.

    2011-01-07 | 12:01:31
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: