malin

Helgens bravader!

Kategori: mitt liv

Har haft en mycket bra helg! Så hur slutar man den på bästa vis..? med ett gott glas vitt vin och sen en bra bok innan man somnar och är redo för en ny jobbvecka.

I fredags blev det ju maskerad. Jag och alex gick in för det hela :) Vi var sjukt snygga. Här kommer lite bilder som jag tog innan. Alex har fler så måste se om jag kan få dom på nått sätt..





Jag la i lite glitter i fläckarna. Blidde grönt för att hon hade grönt i linnet.

( har köpt glittret på panduro. Man fick 15 burkar i olika färger för typ 140 kronor. hur bra som helst! kan både sminka och pyssla med det )





använde det svarta glittret till minna ränder.



min man :P Massa Dust It och tupering så var det klart! Sen några lager med hårspray. Kan säga att det verkligen inte var lätt att tvätta ur dagen efter! men det var det lätt värt!



Gggrrrr


<3


Det var en mycket trevlig kväll! gör jag gärna om igen:) jag gillar att vara RockZebra



Sen på lördagmorgon bar det av till Kramfors och farmor med pappa. Vi städade bort julen och fikade. Så mysigt! <3

Sen åkte jag och pappa till Mariebergs päls. Jag provade en massa mössor tills pappa typ tvingade mig att köpa en utav dom. Dyr men jättefin. Önskar mig lätt en annan tills jag fyller år! Äkta skinn och päls. Helt ifrån sverige. HPI of sweden. Ska se till att jag fixar fram nått foto på den.

Sen på kvällen så åt jag ned mamma och pappa. Kött och gopotatis och massa sås. Sen kom Anna förbi till lägenheten. Där vi drack lite vin och åt popcorn och bara pratade en massa. Var så länge sen jag såg na så det var mycket trevligt! Gick nog inte och la mig förrän typ halv 2

idag var det aerobics och dans som stod på morgonschemat! Alex pluggar ju så det var hennes skol kompisar somordnat det. så jag fäljde med. Mycket roligt och skönt att börja dagen med. Sen gick jag och alex hem till mig och gjorde gomacka! Typ baguette med ost, skina, keso, avocado,rödlök, gurka och paprika. sen lite salt och peppar! MHM! så gott!
Sen nu ikväll så har jag varit på dans på parken. maria som undrade om jag ville följa med och dansa till Zlips, så ja, varför tacka nej liksom! Hade mycket trevligt och har bestämt för att börja bugga. vill som lära mig ordentligt och inte bara fösöka hänga på så gott det går liksom. Och sen börja våga bjuda upp. Senast jag gjorde det så visade det sig att han var A dansare(man kan inte bli bättre)  MEN DET VISSTE JU INTE JAG NÄR JAG FRÅGA HELLER?! Bjöd upp till fox och tänkte att det kan jag ju, men så undrade han om jag vill bugga med. Så sa att jag inte har dansat det så mycket men om han styr bra så kan jag följa. (KLART ATT HAN KAN STYRA LIKSOM) så vi skämtade lite om det efteråt. För han tyckte att ja var duktig och att det hade gått bra och jag bara " jamen du var ju inte så dålig på att styra" Fatta vad jag skämdes när maria berätta sen. Jag hade ju bara gått och frågat en snygg kille som jag sett kunde dansa. HAHA
Men ska bli så bra jag! ;) försöka går ju alltid


men nu ska jag ta sista klunken vin och sen lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Har haft en underbar helg så ser fram emot en veckan och längtar till nästa helg.

PÅ TISDAG KOMMER LISA OCH WILLSON HEM!!!

Kommentarer

  • Emma säger:

    hahaha vad roligt!:D jag skulle vilja testa massa olika danser sådär då och då. så himla kul, och ba lära sig av nån som kan. Awesome ju! Vad det än är för dans:D dansaaaa

    2011-01-16 | 23:59:40
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/
  • leex säger:

    jaa det var himla kul. Blir till att Blir till att hänga på på fler fester. Ruffgan är på gång med nya temafester. Skooooooj :) :P

    2011-01-18 | 13:58:51

Kommentera inlägget här: