malin

utmanad

Kategori: mitt liv

Har blivit utmanad av min underbara vän malin-helena. Var ett tag sen, men har som glömt bot den lite. Så tänkte att jag måste ju faktiskt göra den!

Utmaningen går ut på att berätta 8 saker om en själv. Låter ju inte svårt alls, men vi får se.

1. Jag älskar att dansa! (surprise!) vill aldrig sluta, börja som liten och kommer inte att sluta i första taget

2. Jag ändrar frisyr så ofta som jag har chansen. Längd, färg. alltid kul att prova nått nytt. Sen harjag ju en grymt snygg och underbar frisör så utan henne och hennes ideer skulle det inte vara möjligt

3. Gillar att baka.  muffins speciellt. Man har nästan alltid sakerna hemma och det är snabbt och enkelt. Sen kan man ju alltid dekorera dom lite roligt!

4. Pyssla! hur kul är inte det?! Men visst är det mycket roligare att ge bort ett fint dekorerat paket än ett som dom på affären har slagit in. Tycker jag ialafall :)

5. Vill gärna ha några tatueringar, vet bara inte vart jag ill ha dom så är därför det inte har blivit någon än..

6. Jag har alltid älskat barn så har nu tagit tag i det hela och sökt lite utbildningar. Så blir en flytt till hösten

7. När jag inte dansar gillar jag att springa. Plugga in lite musik i öronen och sen bara springa bort från allt, stanna där jag vill.

8. Jag kan somna nästan vart som helst. Högt ljud? ingen fara sover nästan lite bättre då. haha




Ja de var lite om mig. Var ganska svårt faktiskt. Så känner du att du vill ta dig an utmaningen så varsågod! Vore kul att få veta 8 saker om just dig!



                                                     dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: