malin

I close my eyes

Kategori: mitt liv

Ja, igår. vad hände? var och tränade inför Modevisningen idag. Mhodzi skulle dansa lite gumboots. Och det gick mycket bra måste jag säga, jag tappa bort mig lite,men tror(hoppas) att det kanske inte märktes alltför mycket :)

Sen blev det en spontantripp till Birsta. Mycket trevligt! Vi fick tag på det vi skulle ha,jag och Lisa hann äta så alla var nöjda och glada när vi åkte hem. Tanken var att vi skulle bowla ett litet gäng, men det ställdes in pågrund av en fotbollsmatch. Men det gjord einte oss tjejer nått, nej nej-. Vi omplanerade oss fort, åkte på willys och införskaffade oss grönsaker och dipp. Sen bar det iväg till Ulrica. Alla var väldigt trötta så det blidde en underbar powernap i ulricas säng på en timme. efter det var vi taggade igen, fixade med dipp, musik och ställde fram tågspelet(ett måste) och tog varsitt glas vitt. Sen var kvällen fulländad. Tanken var att det inte skulle bli så sent, men jag var nog hemma strax efter 2. Visst jag och Lisa gick, hur härligt som helst! så efter 1 gick vi väl från Ulrica.
Underbara människor!<3

Idag har jag bara tagit det lugnt på förmiddagen, städat lite, träffat syrran sm kom förbi en snabbis. De har varit i Umeå och var påväg hem igen.
Har bokat biljetter så åker ner till sthlm nästa helg:) helmysigt!


men nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om det finns nån film att titta på.


jobb imorgon :D


                                                                                                        dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: