malin

sjukhusbesök

Kategori: mitt liv

jag har ju varit förkyld i typ 6 veckor hostat och grejat på fått medicin för det och blivit bättre. Men nu för ån vecka sen så började jag få ont i vänstra örat. Sjukt obehagligt! det som högg till i örat ibland, när du minst anade det. Så var till läkaren idag efter många om och men. Fick vänta 40 minnuter innan det var min tur, andas djupa andetag och lite koll i halsen och öronen. Sen visste han att jag  har haft en infektion i halsen(vilket jag inte vetat) men att kroppen själv hade tagit hand om den. Men jag är fortfarande svullen i svalget så det är det som gör att jag har ont i örat. mycket kostigt! så har fått några tabletter jag ska äta så att svullnaden försvinner.

jag brukar alltid läsa biverkningarna. och dom valiga på dom här ää nervositet och sömproblem. Dom har jag ju redan så får se hur det går! Sen kan man tydligen bli aggressiv med. Brukar ju sällan få biverkningar, men nån gång har jag ju faktiskt det så man går ju bara och väntar på det

men nu ska jag se på film och sen sova. Jobb imorn :)



pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: