malin

Jag tänder ett ljus för er

Kategori: mitt liv

Var till mormor och morfar igår med mamma och pappa.. blir alltid lika ledsen. Mår så dåligt över att morfar dog. klassen festade på lördagen(jag och tina fyllde år) och jag var så bakis på söndagen att jag inte kunde följa med och hälsa på morfar. Jag sa till mig själv på torsdagen att det var länge sen jag hälsade på honom och att jag skulle gå till han till helgen, den natten dog min morfar.. 
jag mådde jättedåligt ett tag, hade väldigt dåligt samvete. Mår fortfarade dåligt över det, tänker på det ibland och blir alltid lika ledsen. Så är jobbigt att åka och besöka minneslunden men jag vill åka dit så ofta som möjligt ändå. Inte bara dit utan till Nora överhuvudtaget känner mig hemma där, lite gladare. Det är så lugnt,härligt och fint där.
Jag älskar det. Jag älskar min mormor och min morfar<3





Kommentarer

  • Sara säger:

    Det är okej att vara ledsen, men du behöver inte ha dåligt samvete. Du är förlåten, tro mig!

    2010-11-01 | 19:05:07
    Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/
  • malin-helena säger:

    Jag kan ju inte säga att jag vet exakt hur det känns, som tur är.

    Jag har ju fortfarande alla mina mor och far-föräldrar kvar. Men jag kan också känna dåligt samvete när jag inte hör av mig till dem så ofta som jag borde. Eftersom jag bor så långt bort från dem alla..

    Jag borde nog skicka iväg ett mail till farmor mu. :)

    Man borde inte ha dåligt samvete över sånt, men det är svårt at inte ha det... Så förstår dig där. :/



    Och någon mer jag borde höra mig av till oftare är DIG!!! Saknar dig ju jätte mycket Malin. Vi borde verkligen hitta på något i vinter. Typ åka till Stockholm en helg, mötas upp där och göra något. :)



    Jag hoppas du har det bra vännen.

    Massa kramar.

    2010-11-05 | 17:28:44
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: