malin

A little faith is by my side

Kategori: mitt liv


Äntligen fredag.

Har jobbat hela veckan. Inte för att det har varit så jobbigt precis, blev bara mindre och mindre barn ju närmare helgen vi kom. Fick lite övertid idag med. Efter jag skutat på 2:an fick jag gå in på 1:an en stund. MYS med nyvakna barn <3

Men min älskade lilla systerdotter är upp i Norrland i helgen. Hon och mamma sin kom idag. Så imorn bär det av till kramfors till min farmor. Hon kommer att bli såglad när hon ser det lilla trollet. haha. HOn kan inte sluta prata så himla söt vettu! Ska ladda batteriet till kameran så kasnke man kan få med hon på nån bild. Brukar inte vara så svårt för hon brukar komma och säga att nu moster ska vi ta en bild. :D


Hade supriseparty för willson förra fredag! Snacka om att han blev överraskad. riktigt roligt hade vi det iallafall. Bäst är att när jag kommer och ser Alex så märker vi att vi ser ganska lika ut. Samma färg på klänningen, lite volang, svarta strumpbyxor och skitiga vita tygskor. Underbart!

Fotade en del så ska lägga ut några här, sen lägger jag väl ut på bilddagboken med, men inte ikväll. Sen filmades det med. SJUKT KUL att titta på efteråt. Kunde inte sluta skratta. Allt är så klockrent. Vi gjorde en liten teatergrej om hur willson är på klasserna. Alla satt och skratta, Willson förneka det mesta ;)

Alex är en hejjare på att filma må jag säga!










Och denna bild för sluta detta inlägg





haha puss och godnatt<3

Kommentarer

  • emmis säger:

    Det var verkligen Willson på pricken det ni gjorde!! Fast jag förstod inte den när "the circle" grejen, kanske för att jag inte vart med då den antar jag?



    Koala!!!!!

    2010-11-06 | 14:10:07
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/
  • leex säger:

    hahaha en timme alextv var det ni bjöds på :P borde skaffa mig en filmkamera det ser jag ju nu :P ååååh koala!!! kärlek <3 :P

    2010-11-08 | 15:33:04

Kommentera inlägget här: