malin

what a feeling

Kategori: mitt liv

Var och fikade med Ida igår igen. Hann bli 2 gånger den här veckan. trevligt! Sen träffade jag alexandra för att införskaffa en present till Lisa. Hon ska få den imorrn så kan inte skriva vad hon ska få just nu, men skriver det på måndag.  Sen cyklade jag hem till Alex och Anna och träffade dom en stund. De drar till Bali på MÅndag och är borta en månad. Inte alls avis! Men tror att dom kommer att få en helt underbar tid. Ska jag försöka ha här hemma i sverige iallafall :)

men på kvällen så åkte jag hem till Ida och Stefan och spelade spel.- Vi spelade med vilda gester. Sjukt roligt! Först jag och ida mot Stefan och Basse, vi tjejer vann 2 gånger.Grabbarna trodde att det var Stefan som var den felade länken så vi bytte lag. Jag var med Stefan och ida med basse, mitt lag vann, så då kanske det var Basse ädå som var den felande länken, så vi bytte igen. Mitt lag vann ännu en gång. Så det fanns ingen felande länk bara en otroligt rätt länk- JAG :)
Men det var himla roligt spel iallafall, kul hur man tänker ibland egentligen

Sen körde vi The Kings. Kortdrickarspelet.  när man var för sig får ett kort och antingen ska dricka så många klunkar eller göra det man har bestämt att kortet betyder. Vi körde regler på både damer och kungar så det blev mycket att komma ihåg.

Tog det lugnt igår, för tappade rösten bara mer och mer.  Men hade en riktigt trevlig kväll med väldigt, väldigt mycket skratt


har inte gjort alltför mycket idag. Hade inte så mycket röst när jag vaknade så la mig en stund till. Sen har jag småstädat lite, jag och mamma var er på marknaden och åt, munk, rem och en langos på den lilla tiden som vi var där. Haha!  Men gott var det iallafall.

har nu på kvällen bara tagit det så lugnt som möjligt, suttit i soffan och ätit popcorn och sett på tv.

Vad tyckte ni om det nya dansfeber?

 Tyckte att det var helt okej. Det var ju roligt, lite underhållande och pengarna går till en god sak.
Se morgan Alling dansa i trikåer är ju inte nått man får göra varje dag.

efter det såg jag början på Bröllopsfotografen, har sett den redan så, så nu sitter jag och kollar på 28 dagar med Sandra bullock. Rätt bra faktiskt!



Imorrn blir det att hjälpa till på en loppis, Så blir en heldag där. Men det kan nog bli roligt det med. Får vara med mamma och pappa hela dagen, får se hur det går ;)

Sen blir det sleepover hos Lisa! Såå mysigt vi kommer att ha det :D längtar<3



Är lite svårt att skriva, trycker jätte hårt på alla knappar bara för att en knapp inte funkar som de ska.. N knappen reagerar inte alltid på att jag trycker på den, så saknas det ett N nånstans så är de det det beror på. (sjukt konstig mening, men är så jag skulle ha sagt det så)

Nu ska jag fortsätta att se på filmen och fixa mig för natten. och hoppas på att jag är ett steg närmare att vara frisk imorrn när jag vaknar

puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: