malin

so many things..

Kategori: mitt liv

sitter i sängen, nyss hemkommen. Satt ensam och kollade på TV när lisa ringde och frågade om jag ville åka lite bil med henne, vilket jag absolut inte kunde säga nej till. Vi åkte och hämtade alex, skaffade lite gott att äta och sen blev det UNOspel- Jag vann! Woho :D 
Tack för ikväll. det var riktigt mysigt!  Ska till lisa igen på söndag. Har blivit bjuden på middag, hon fyller år idag. GRATTIS!



så.. inte så mycket som hänt den här veckan har mest fikat och umgåtts med mina kära vänner. Men i helgen som var så hade vi en liten reunion med klassen. Det var för att det var Iternationella festen här i Härnösand, uppe på murberget. Vi skulle dansa "picnic" Så vi skulle alla vara tillbaka på skolan på fredagmorgon. David, rebecca och sofia sov hos mig hela helgen, men sen kom Tina och agnes och sov på lördan, så roligt att va alla samlade igen(nästan iallafall)
Men man märkte iallafall att man inte tränat alltför mycket i sommar.. sjuukt vilken träningsvärk vi hade på lördan. Skönt men väldigt jobbigt!
Dansa på Murberget gick jättebra iallafall. Ute på gräs i lutande backe. Precis så som vi vill ha det ;) haha! Men det var roligt, mycket folk som var där och kollade.





Har gått och blivit dansledare. Hade som inget val, Willsons val. Men kan som inte sähga nej heller, så nu ska jag ha en grupp med tjejer mellan 8 och 10 år i hip hop.  Så vi får se hur det går och hur många som anmäler sig, kanske inte blir nån (?) det märker vi..



satt och kollade på några gamla bilder jag har fotat uppe hos Morfar, vid hans gamla hus.. Saknar han så himla mycket. ibland tänker jag att jag ska gå och hälsa på han på hans boende men kommer snabbt tillbaka till verkligheten.. han finns inte där, nä.. han är med mormor. Vilket också är bra. jag vet att han har saknat henne, jag med





det blev ett väldigt blandat inlägg..blir så ibland

Kommentarer

  • emma säger:

    aw jag missade det.. kom till murberget när det endast fanns vårrullar kvar att äta..

    Men vad kul! Ska du "bara" jobba detta år eller blir det nån vidareutbildning? Jag har ju min fina barndansgrupp åsså ska jag kanske ha en jazzgrupp med 11-13 åringar:))

    2010-08-27 | 13:04:01
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Tack tack ;)

    2010-08-27 | 13:43:56
  • emma säger:

    sv: Ja jag tror det kommer bli jättebra, mycket övaningstid! och det kommer behövas minst sagt! Jamen vad trevligt:) Det är typ pilates som jag kommer få kunna va med på.

    Ja det var synd, men jag såg inspelningen på eran blogg!:)

    Ja precis, jag är på NBV. Hade dock vart nice att ha grupp på ABF istället så kunde jag gå gratis på willsons:P Har fan inte råd med det. Men ja måste helt enkelt gå iallfall, det är ju askul! Och jag känner att jag utvecklas där! Willson är bra på att anpassa nivåerna för alla olika som går i samma grupp.

    2010-08-28 | 01:14:32
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/
  • emma säger:

    sv: jao.. grejer är bara att nu har klara slutat på NBV, och om jag ska sluta oxå.. de kommer typ inte klara sig..;o Det borde väl inte jag hindras av dock!... Men min lilla fina grupp kommer jag typ inte kunna överge heller :] Men ja ABF skulle vara praktiskt.

    2010-08-31 | 21:28:34
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: