malin

and i'm back..

Kategori: mitt liv

har varit ute och rännt en massa. Kom hem för nån timme sen. Men var först till Skellefteå och hade en toppen helg! Sen på söndan bar det av ner till sthlm där jag har varit hela veckan. Har varit barnvakt till Celina. Världens sötaste unge! har haft det så himla mysigt. trivs så himla bra i Årsta, men beror nog på att jag är med celina, syrran och simon så var lite jobbigt att åka hem..  mådde dåligt, tror att det beror på att jag hade huvudvärk, men det gick över efter att ha sovit nån timme. Men sträckan mellan sundsvall och härnösand var värst och det berodde inte på huvudvärk.. får som ett litet obehag nångång under resans gång, typ varje gång jag åker från sthlm.. Men det känns mycket bättre nu än då. Man triggar sig själv med en massa tankar som bara blir värre och värre, sen sitter du där och nästan gråter bredvid en okänd person.

jag vill bara vara någon annan, eller kunna spola tillbaka tiden MÅNGA år och kunna göra om allt. Man säger att man inte ska ångra nått i sitt liv, men det är väldigt lite jag inte ångrar gällande mitt liv.. vilket känns skit. men vad ska jag göra åt det liksom, finns inget. Gjort är gjort, sen får man leva med all skit. Jag vet att jag inte borde klaga, det finns alltid dom som har det värre, men ibland måste man få, få ut allt liksom. sen är det inte många som läser här så spelar inte så stor roll. Är mest för mig ändå, så att jag kan få skriva av mig lite. Men har som inte velat gå in så mycket på såna här saker.. känns som lite för privat, men orkar inte bry mig.. jag måste få ur mig det. tur att det finns dom jag kan prata med, eller mest en just nu. Jag vet att det är jobbigt för henne att höra men jag vet även att hon vill höra om det är nått som inte stämmer.. Det var bra ett tag, under skolan närmare slutet liksom.. men sen har det sakta men säkert börjat krypa tillbaka. men tycker själv att jag hanterar det bra. Är bara en massa tankar, vilket räcker gott och väl.

men ska försöka sova lite så kanske det är bättre imorrn.  Blir träning imorrn. Det brukar hjälpa en liten del

Kommentarer


Kommentera inlägget här: