malin

en aning nervös faktiskt

Kategori: mitt liv


Så då var väskan nästan helt klarpackad. Bara lite småsaker kvar som jag måste lägga i imorrn. Börjar bli lite nervös nu.. och är inte förrän på torsdag jag ska flyga iväg! hur ska detta sluta??

men jag får fösöka intala mig att det kommer att gå bra "jag kan flyga, jag är inte rädd"

men det ska bli så himla roligt! ska bli skönt att komma iväg och bara ta det lugnt umgås, sola, bada, äta gott!

det kommer att inte bli så mycket skrivande den här veckan så skriver när jag kommer hem och efter vi har haft kalas för Pappa och Farmor<3


                                                                                   ..-..

Hade tänkt att börja med lite uppåtpuffar till mig själv varje vecka här i bloggen. först tänkte jag varje dag, men ska inte ta i för mycket så skriver nått bra med mig själv en gång i veckan. Får se hur det går..




                                                                                                                                    vackra ögon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: