malin

Glädje?

Kategori: mitt liv

En kär vän har lagt in det här citatet på hennes blogg


För varje minut man är arg,
förlorar man 60 sekunders glädje.


och att det är därför hon väljer glädje.
Ett smart val av henne!
Hon är stark den tjejen.


Själv känner jag mig inte direkt redo att välja glädje. Jag har inte kommit över det ännu.. så vill inte riktigt välja glädje heller just nu. Men som tidigare skrivit så ska jag försöka hitta det jag tappat och när jag gjort det så kan jag välja mer glädje än jag gör nu..

Jag kämpar för fullt..



I still have feelings for you... sorry but I can't help it..


Kommentarer

  • Anna Bydén säger:

    Hej Malin, klart vi ska ses, hojta till när du är i stan. jag vill bara säga att jag tycker du är stark och jag vet att du fixar det här :) sånt här tar lite tid bara. stor kram på dig

    2009-03-06 | 18:21:41
  • Sarisen säger:

    Tack vännen för att du tycker att jag är stark. Men varför jag är det är också mycket tack vare dig och alla ni andra som står mig nära.

    Jag vet även att styrkan finns inom dig. Du måste bara tro lite extra mycket på det!



    Jag finns här för dig. Alltid! Igår, idag, imorgon <3

    2009-03-07 | 01:06:39
    Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: