malin

Windows 2009!

Kategori: mitt liv

tänkte att jag skulle skriva lite innan sängen väntar. Är i hennes skor på tv så tänkte somna till det.

Har varit en bra dag idag. Eller beror väl på hur man ser det. Men man ska ju se det positiva i allt, har jag lärt mig. så det är det jag försöker att göra. 
   Vi håller iallafall på med att repa en massa inför Windows som är nu på söndag. Kan ni så borde ni absolut komma. Grästorget 16.00.  Vi har  två stycken som vi håller på att repa. Ett som vi har gjort själva i klassen och ett som vår lärare Danielle har gjort. Kommer att bli så himla bra, eller är bra. Men allt kan ju alltid bli bättre!
Idag hade vi först balett som uppvärmning. sen så dansade vi igenom båda danserna med kostym och sen fick vi kolla på sen när vi filmade igår med kostymer. Danielle hade gjort några anteckningar som vi gick igenom medan vi tittade på filmen. Det var bra att först få se felet och sen kunna rätta till det. Så gjorde vi med båda danserna. Det tog sin lilla tid att gå igenom allt och få allt att stämma. Men det är det värt. på slutet av dagen dansade vi igenom programet igen, med kostymer och filmade även så vi kollade på det efter.  Vi avslutade dagen med lite stretch och barnsånger!

åh! det ska bli så kul på Söndag och visa upp det! är så stolt över klassen min :) Tycker att vi har gjort ett bra jobb och jag är nöjd med vad vi har gjort, det tror jag att vi alla är!

Är kul nu i veckan då vi har kört med kostym. I våran: maskar och myror, har vi olika kläder i nyanserna grönt och blått. Riktigt snyggt ihop.
Jag ska ha mina gröna jeans, som var typ nytvättade när jag provade dom i tisdags, inte så lätt att dans i kan jag lova! Men töjde ut dom lite medan vi dansa, sen hade jag på mig dom på kvällen så var lite lättare idag! 
I Danielles: Small Bones, ska vi ha käder i med naturfärger, typ creme, beige, brun och orange,
Jag har fått låna ett par byxor som nån i Norrdans har haft. Svårt att förklara hur dom ser ut.. men typ halvt genonskinliga i beiget. långa utsvängda, så har satt upp dom med band. Upptil har jag ett oranget linne, Under det här har jag inget. Malin goes nude. Typ.. Har som en body under i hudfärg. kan inte ha nått annat eftersom byxorna är totally see-through. Känns lite konstigt, men börjar bli bättre så kanske känns helt naturligt på Söndag. Haha!

Men dags för sängen nu, är ju en dag imorgon också! full med dans.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: