malin

GOD JUL!

Kategori: mitt liv

 Så då har man kommit hem från jobbet då. Väldigt lyckad kväll! ( läs ironiskt)
var inte ens 15 pers inne på nattklubben. räknar man ihop puben och nattklubben kasnke vi kom upp i den summan.
Okej har vart helt okej att jobba. Kul folk att hänga med. Men visst, det känns lite tråkigt när det inte finns nått att göra. Mest bara glida omkring.
Men är skönt att vara hemma i tid för en gångs skull. Lär ju inte bli såhär tidigt på Juldagen!

Men igår(23e) så var vi och hälsade på farmor på rehab. Hon bröt ju lårbenshalsen för ett tag sen och är kvar på rehab i Sollefteå. Så vi åkte dit hela högen. plockade upp faster Monika i Kramfors så var nio som kom och hälsade på. Hon blev jätteglad när hon såg att vi var alla med. Hon sken upp när hon såg Celina. Det var många på rehab som blev glad av Celina. Hon gick och hejja på alla hon. Haha!
Farmor fick en massa klappar av tomten och så fikade vi. Var där i några timmar. Det var mysigt.<3



I tisdags så var Emma, Simon och Celina här och skulle hjälpa till att klä granen. Celina var så duktig på att peka vart jag och Emma skulle hänga dom. Sen blev hon väldigt förtjust i en stor röd pomla som hon var och drog i lite då och då.

Jättemysigt att dom ska fira jul med oss! så dom kommer hit imorrn och Ulla, syrrans mamma:)



Men nu ska jag öppna paket från Sara.
-Förlåt Sara, men jag kan inte hålla mig längre. Är jättenyfiken! Sitter och kollar på det nu ;)
det är ju den 24 så. ( inte riktigt för mig eftersom jag inte sovit än, men för alla andra är det ju det)



puss och god natt!

                                                                                   GOD JUL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: